niedziela, 22 marca 2015

ku końcówce

Dla tych, co nie rozumieją po angielsku. Meryl Streep - najlepsza!

"Nie mam już cierpliwości do pewnych rzeczy, nie dlatego, że stałam się arogancka, ale po prostu dlatego, że osiągnęłam taki punkt w moim życiu, gdzie nie chcę tracić więcej czasu na to, co mnie boli lub mnie nie zadowala. Nie mam cierpliwości do cynizmu, nadmiernego krytycyzmu i wymagań każdej natury. Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, którzy nie chcą uśmiechnąć się do mnie. Już nie poświęcę ani minuty na tych, którzy chcą mną manipulować. Postanowiłam już nie współistnieć z udawaniem, hipokryzją, nieuczciwością i bałwochwalstwem. Nie toleruję selektywnej erudycji ani arogancji akademickiej."

/Meryl Streep/

Tym samym żegnam zimę, depresję, brak słońca, krótkie dni i po raz kolejny wybieram Światło. Marzec już mnie ogrzewa i opromienia. I nie chcę, żeby zima kiedykolwiek wracała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz