piątek, 23 maja 2014

przez na oścież bramy



3 komentarze:

  1. piękny utwór .. uwielbiam SDM ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7S8p-UFKIk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to taka wycieczka w przeszłość, kiedyś słuchałam ich bardzo często :) Ale Stachura! Stachura pozostaje jednym z najlepszych :)

      Usuń
    2. tak on pozostaje .. tak po prostu ....pozostaje ..
      i ja myślami powracam czasem

      http://peregrino-pl.blogspot.com/search/label/Stachura

      z wielką przyjemnością spojrzałem na Twoje ulubione książki i filmy i znalazłem wiele mi bardzo bliskich .. uwielbiam Nieznośną lekkość bytu
      i czytam co kilka lat z biegiem lat jak jestem starszy odkrywam w niej nowe rzeczy czytając i odbierając inaczej .. no a i Imię róży, Czarodziejska górą to moje fascynacje :^)

      och jej i tak wspaniałe filmy, o których wspomniałaś ... uwielbiam Panny z Wilka z muzyką Szymanowskiego .. a wspomniałaś też i
      Niebo nad Berlinem i Paryż. Teksas i Lot nad kukułczym gniazdem, i Pociąg i Manhattan i dzieła niezapomnianego naszego Kieślowskiego Trzy Kolory i Podwójne życie Weroniki

      .. :^)) Podwójne Życie Weroniki niezwykle na mnie działa do dziś

      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń